Також хочу поділитися своїми враженнями з бревету 600.
Після того як проїхав 400км "Південне коло" вагався їхати 600 чи ні. На попередньому бреветі вкінці зазомбувався, їхати далі без сну було неможливо. Але з іншого боку я проїхав його за час трьохсотки, отже було де заощадити сил. Тож після багатьох сумнівів і вагань я вирішив стартувати.
Перед бреветом вдалося поспати пару годин, це неабияк допомогло. Перед сном було дуже тривожно, хвилювання переповнювали мене. Почав навіть жалкувати, що згодився їхати.
В такому неспокійному стані я прибув на старт, де мені поставили фару AlexN10, бо моя не встигла приїхати вчасно. Але фара не хотіла працювати, відходила кнопка.
Нічого зробити з нею не вдалося, поїхав без переднього світла, сподіваючись не відстати від групи.
Їхалося вночі непогано, хоча місцями дорожнє покриття було зовсім роздовбане. Вітра також майже не було. Мені сподобалося, що майже всі їхали однією групою, в останній раз так злито їхали на минулорічному бреветі "в гості до Мамонта" восени. В якийсь момент помітив, що фара висить на рулі за провід, з'ясувалося кріплення зламалося!
Ось так і купуй китайські девайси... Добре, що хоч в вчасно помітив і вона не потрапила до колеса...
Закинув фару в рюкзак і продовжив рух далі.
Десь між Краснопіллям і Великою Писарівкою на спуску проколовся. Як з'ясувалося, отримав зміїний укус. Почав бортуватися, але відновити бойову готовність вела вдалося тільки з 2-ї спроби, в першій камері відірвався сосок. В котрий раз я переконався, що мій насос не підходить для таких серйозних справ як бревети.
Добре, що на допомогу прийшов Realyst, завдяки якому відносно швидко забортувався. Заодно вислухав лекцію про бортування, отримав на горіхи
, і це правильно. Виявилося, що до проколів я не готовий, вони відбирають мене непомірну кількість часу. Тепер буду шукати нормальний насос та робити висновки із досвіда усунення проколів.
Далі їхали з Realyst'ом до першого КП в Богодухові, де трохи підкріпилися, зарядилися, переодягли зимні речі. Їхало тяжкувато, відчувався невеликий зустрічний вітер. Після зупинки на КП стало легше, бойовий дух піднявся. Спочатку рухалися з schwarz'ом та OlMi, але через десяток кілометрів schwarz обрав менший темп і ми рухалися з Олегом до Опішні удвох. Їхалося під кінець цього відрізку ну дуже кепсько: вилізло сонце, яке піджарювало, хотілося їсти, вода закінчилася, почала мучати спрага. На трьохступінчастому підйомі перед Опішнею подумав "якого я тут роблю?! зараз би валявся собі на прохолодному дивані" Хотілося звалитися з вела та повалятися, передач не вистачало... Коротше був у критичному стані, здавалося, що я не зможу більше крутити взагалі...
Але я добре знав, що треба "підкинути дров" до організму, відпочити і стане легше. Так і сталося, доповзши на останніх силах до Опішні побачив тут інших рандонерів на перекусі, від яких відстав через прокол. Підкріпившись, випивши холодного запітнілий пепсі життя налагодилось, рушили з Олегом далі.
Добре запам'яталися кілометри проти вітру до Миргорода. Більше 22-24 крутити не вдавалося. Добре, що хоч дороги були непоганої якості. У мене, як на зло, почало крутити шлунок. Декілька разів бігав у кущі.
Тому до Миргорода мало заступав на зміну, більше бовтався у Олега на колесі, за що йому велике спасибі!
На зупинці на в'їзді в Миргороді побачив основну групу рандонерів, яких також вітер пошарпав. Вирішили підкріпитися, зупинились в кафе в центрі, а МАВР, який бідкався на ногу пошкутильгав далі без зупинки. Гарячий обід був як раз потрібен після складного відрізка через мордодуй.
З міста вирушили групою, домовившись не рвати, але поступово темп наростав. Dino прорвало і темп виріс до 30-32. Я вирішив не надриватись, попереду ще чекало багато кілометрів. Та й шлунок ще не повністю відпустило, відвідував місцеві кусти по дорозі.
Олег також відстав. Через декілька кілометрів побачив Indian'а, який вирішив почекати мене. Олега також зачекали, він їхав недалеко за мною.
Їхати по відрізку траси, яка була на ремонті біля Лубнів, через великий трафік в контрасті з попередніми напівпустими дорогами було якось некомфортно. На з'їзді з трасси зупинились з Дмитром почекати Олега, він рухався повільніше нас. Під'їхав Дядя Юра на машині, щоб евакуювати МАВРА. Стало якось не по собі, трохи прикро за Геннадія.
Надалі вітер затих, почало темніти. Ми втрьох рухалися по місцями зовсім роздовбаним дорогам до Лохвиці. Стало зовсім темно. Тут я зрозумів, що мені дуже пощастило, що в мене є такі провідники. Що б я тут робив один вночі, тим паче без фари?! В нічний час катилося приємно, відчуття, що я майже добрався до спального КП, та ще й встигаємо до закриття ресторану ,Так і докатили до Лохвиці, де швидко знайшли готель.
В готелі повечеряли, прийняли душ та поглинули у міцний, але не дуже тривалий рандонерський сон. Планували прокинулися в 3 години і їхати, але через дощ, рушили лише в 4. Стартували ми вп'ятьох: я, Олег, Діма, Руслан(Dino), Володимир(Высотник). Хоч з неба вже не лило, дорога була мокра.
Незадовго після старту у Володимира відпала фара. Зупинилися його почекати, тут я почув, що в мене спускає переднє колесо. Дійсно, вийняв маленькій камінець з покришки. Треба було заклеїти запаску на спальному КП, але я здуру не зробив цього.
Запаски, що були у хлопців не підходили, мені потрібні камері з довгим соском, тому довелося клеїти мою. Було незручно перед хлопцями, але що ж робити. Тим часом потроху почав йти дощ. Коротше витратили на це хвилин 40, почали замерзати. Прошу вибачення за такий ляп.
Нарешті вирушили. Мені почалося вважатися, що заднє також спустило. Зупинилися в першому зустрічному селі на перекус. Ні, колесо в нормі, хух.
До речі, під час бортування були загублені 2 чудові бортировки.
До Ромнів нас постійно поливав дощ знизу, а я все вдивлявся в дорогу, старався обминати камінці, щоб не проколотися. Загалом рухатися було комфортно, вітер особливо не заважав, дороги тут з гарним покриттям.
В Коровинцях поснідали. Під табличкою Недригайлів зібралося багато радонерів, для відмітки. Було приємно побачити знайомі обличчя. Вирушили на Липову Долину майже тією компанією. Тільки Олег залишився позаду, натомість до нас приєднався Fenix. Як тільки виїхали з Недригайлова відчувся неслабий зустрічний вітер. Постійні спуски і підйомчикии не давали заснути. Їхала наша група доволі швидко, розганялася на спусках і залітала на горки накатом. Мені залишалося лише не відставати, хоча це було непросто. Місцями доводилося доганяти хлопців. З іншого боку, дана тактика руху зробила свою справу, відрізок був пройдений швидко і весело. Сам би крутив довго і нудно, заповзаючи на погорби.
Тим часом трохи почало припікати сонце. в Липовій зробили піт стоп, я розчохлився, і продовжив триматися за групу. По дорозі ми дібрали декількох рандонерів. Темп зберігав до Синівки, далі асфальт зіпсувався. Fenix поїхав далі сам без зупинки, а нам хотілося пити та їсти, тому зупинилися в магазині в одному з сіл. Там нічого їстівного не виявилося, але продавець сказала, що ще будуть магазини. Поїхали далі, але ні селищ, ні магазини довго не зустрічалося. В якомусь селі заправились водою, поласували сливами, стало легше.
Запам'ятались спуски під 60 по роздовбаній дорозі, в мене навіть вуха трохи закладувало. Ось і Лебедин, зупинились для перекусу, відмітки. Часу було з запасом, стан організму у нормі. Я вже почав розуміти, що бревет майже підкорено. Залишилось небагато.
Від Лебедина вітер частково допомагав, Висотник задавав темп за 30 і вів нашу групу до фінішу.
По дорозі обігнали гостей з Харкова та Слов’янська, які бортувалися. Дорога від Лебедина ще непогана, але місцями трясе добряче. Так у мене розкрутився фляготримач. Не хотілося знову загубити бовти, як це було в подорожі до Запоріжжя, тому зупинився підкрутити девайс. Хлопці поки не лупатосили, щоб я міг наздогнати їх, за що їм дяка.
Від Ворожби почалися веселі горочки, які особисто мені подобалися, давали змогу відпочити на спусках і не надокучали довгими підйомами. Тим часом горочки закінчились, а ось азарт виріс, хотілося швидше фінішувати, нікого не пропускаючи вперед. Тому знову їхали за 30, і швидко дісталися Сум. За аеропортом успішно відбулося фінішне рубилово з Висотником, і це після 600км!
На в'їзді на Кірова у мене лопнула покришка. Ну дякую, що хоч не десь за 5км до Сум. Докатив до фінішу на ободі, бо якби почав бортуватися, то пропустив би всіх вперед, і приїхав останнім.
Все фініш! З глузду з'їхати, ще вчора я сумнівався, що доїду до спального КП, а сьогодні я з чудовим результатом на фініші, в доброму стані!
Час проходження дистанції 36год. 30хв.
Коліна інколи давали про себе знати, але зміна передачі, темпу, положення позиції дали змогу зберегти їх до самого фінішу. Незважаючи на всі труднощі, сумський круасан "проковтнув" набагато легше ніж 400. Я, без перебільшень, міг продовжувати рух далі після фінішу.
Маршрут сподобався, дороги різної якості з низьким трафіком, навколо є на що подивитися. Сам маршрут детально не вивчав, мені пощастило, що проїхав бревет із знаючими людьми і жодного разу не заблукав.
Після раннього прокола за Лохвицею весь наступний день боявся проколотися, якась фобія з'явилася. На бреветі у мене чітко випливла проблема з проколами/бортуванням. Це був найголовніший мій недолік і прорахування.
Вибачайте, всі хто витратив свій час і зусилля на допомогу мені. Постараюся, щоб надалі таких "проколів" не було.
Вражений Олександром на сталюці, ну ти МУЖИК! Що б було зі мною на такому велику, чи доїхав би я до першого КП?...
Дякую тим людям, хто складали мені компанію в дорозі, особливо Олегу, Дмитру, Руслану, Володимиру!
Окреме ВЕЛИКЕ спасибі AlexN10 за надання фари на момент бревету, хоч вона і не допомогла. Мою не встигли привезти вчасно.
Дякую всім, хто прикладав зусилля, для створення цього заходу! Всім учасникам за створення такої приємної атмосфери!
Сподобалось! Отримав багато нових вражень, здобув досвіду, перевірив себе на міцність. Приїдемо ще!
P.S. Соррі за «многа букав», коротше написати не вистачило терпіння.