З нами з: 08 жовтня 2012, 11:30 Повідомлень: 4612 Изображений: 3428
Велосипед: Whistle
|
20 червня 2020 року о 9:40 на 40 км веломарафону 200 км «Мезинський» внаслідок трагічного збігу обставин (повалене на проїжджу частину дороги дерево, рухомий автомобіль, людський фактор) загинула велосипедистка Юля Осипова. Яскрава, творча особистість, яка лише у цьому сезоні відкрила для себе любов до їзди на велосипеді. Юлія увірвалась у коло велосипедистів клубу «Шостка-Вело», як вихор. Запалила все навколо себе епатажними performance. Подавала великі надії іти до нових звершень. На превеликий жаль прикрий ланцюжок подій мав найжахливіші наслідки.
Висловлюємо подяку усім, хто відгукнувся на біль втрати родини Юлії, усім хто знав, або не був знайомим з Юлією.
Громадо, Друзі, Колеги!
Просимо Вас не займатися домислами та не назначати винуватців! Водій автівки швидко рухався, бачив перепону у вигляді поваленого дерева та групу велосипедистів, які зупинились, в очікуванні звільнення зустрічної смуги для об’їзду перепони. Це факт.
Велосипедистка рухалась позаду групи, яка вже зупинилась, не впоралась з керуванням. Це припущення.
Подія відбулась за долі секунд. «Свідки» у цей час дивились вперед. Людина загинула! Все! Інших фактів немає. Обставини та причини ДТП будуть встановлені у ході слідства.
Безпрецедентна подія за 10 років діяльності рандонерских клубів в Україні вимушує виступити із заявою, як для широкого кола громадськості, у тому числі для автомобілістів, так і до кожного рандонера окремо.
1. Звернення до широкого кола громадськості.
Звинувачення на адресу організаторів марафону (клуб «Шостка-Вело») є безпідставними. Вони лунають від людей, які не розуміють, що таке рандоне та бревет. Бревети (BREVET RANDONNEURS MONDIAUX від 200 км до 1000 км) в Україні та інших країнах світу проводяться за правилами французького клубу Audax Club Parisien та відповідно до міжнародного календаря, який затверджується у четвертому кварталі року, що передує сезону. Зокрема, правилами передбачено, що під час заходу кожен учасник вважається в індивідуальному заїзді. Учасник повинен діяти відповідно до правил руху і рухатися у відповідності до усіх дорожніх знаків і сигналів. Кожний учасник повинен бути самодостатнім. Заборонено використання автомобіля супроводу та будь-яку підтримку на маршруті. Особиста підтримка дозволена тільки на контрольних пунктах, облаштованих організатором. Порушення цих правил приводить до негайної дискваліфікації. На старті кожний учасник отримує бреветну картку та маршрутний лист, на якому вказані маршрут та місце положення контрольних пунктів. Також ACP, інші організатори, представник ACP або його / її організація (клуб) не можуть нести і не несуть відповідальність за будь-які нещасні випадки, які можуть статися протягом бревету.
Простіше кажучи, бревет – це іспит для рандонера, а організатор для полегшення проходження дистанції забезпечує учасника легендою про маршрут, упродовж дистанції на контрольних пунктах відмічає час проходження та надає харчування, іншу підтримку учаснику, на фініші проводить вручення відзнак про проходження індивідуального випробування. Все інше залежить лише від учасника! Це майже екстремальний вид активного відпочинку. І ніхто, крім учасника, за нього самого не відповідає.
2. Звернення до рандонерів та всіх велосипедистів.
Друзі! Ваше життя безцінне! Зневаження правилами дорожнього руху, не дотримання принципу «Трьох Д», неуважність на дорозі – і лобове скло може стати останнім, що ви побачите. Є низка правил, дотримуючись яких ви значно підвищити шанс уникнути травмувань:
- Оскільки Ви є учасником руху, транспортним засобом, що управляє, виконуйте всі вимоги правил дорожнього руху, підкоряйтеся сигналам світлофорів, вимогам дорожньої розмітки, дорожніх знаків.
- Завжди контролюйте вашу швидкість руху, яка повинна залежати від стану дороги і досвіду велосипедиста. - Правильно подавайте сигнали рукою при повороті, гальмуванні і зупинці.
- Тримаєтеся правої сторони дороги, ніколи не користуйтеся смугою зустрічного руху.
- Завжди уважно стежте за дорогою: вибоїни, грати водостоку, м'які і глибокі узбіччя можуть стати причиною аварій і, як наслідок, травм. Долати залізничне полотно або грати водостоку потрібно обережно, направляючи велосипед під кутом 90°. Якщо немає впевненості в стані дороги, краще здолайте перешкоду або таку ділянку дороги, спішившись.
- На автодорогах потрібно бути особливо уважним. Не можна забувати про те, що велосипедисти менш помітні на дорозі, чим автомобілі і мотоциклісти. Використання габаритних сигналів, велоодягу із спеціальними смужками, що відбивають світло, понизить можливість небезпечних ситуацій на дорозі.
- Завжди дотримуйте необхідну для зупинки дистанцію до рухливого або нерухомого об'єкту. Співвідносите зусилля гальмування зі станом доріг. Слід набути навичок зупиняти велосипед у будь-який момент.
- Не слід їздити, не притримуючи кермо руками. Руки повинні постійно знаходитись на гальмах. - Слід уникати використання предметів, що вільно звисають з керма. Вони можуть попасти в спиці або спровокувати непрогнозований поворот.
- Декілька велосипедистів повинні рухатися в колону поодинці.
- Завжди надівайте шолом при їзді на велосипеді. Використання шолому захистить Вас від травм голови. Шолом повинен відповідати стандартам безпеки і бути зручним.
- Рекомендується надівати захисні окуляри і спеціальний велоодяг.
- Ніколи не слухайте плеєр або радіоприймач через навушники під час їзди. Це відволікає вас від того, що відбувається на дорозі, що може бути дуже небезпечно.
- Навіть дотримуючись правила руху, будьте гранично уважні, оскільки не всі учасники дорожнього руху володіють великим досвідом і добре знають правила руху велосипедів.
3. Звернення до автомобілістів.
Поступайтесь дорогою велосипедистам! Дотримуйтесь безпечної дистанції при об’їзді велосипедиста у 1.5 метри. Велосипедисти відрізняються від автомобілів лише тим, що в разі аварії «кузов» велосипеда не перейме удар на себе, а з асфальту не вистрілять подушки безпеки. Одна справа, коли ви не поступилися дорогою автомобілю і стукнули його, і зовсім інше, якщо аналогічне сталося за участю велосипедиста. Для останнього це може закінчиться дуже трагічно, аж до летального результату.
Часто трапляється, що машини, які проїжджають мимо, сигналять велосипедистові. Хто з метою позначення свого наближення, а хто просто, щоб привітати «спортсмена». Робити цього не слід. Зрозуміло, за розумними виключеннями. Хай це прозвучить не серйозно, але ви можете його елементарно злякати. Це може спровокувати падіння, внаслідок якого він угодить вам під колеса.
Не треба “навчати” велосипедиста, виконуючи рухи “підрізання”, або притирання до узбіччя, бордюру. Для того, щоб велосипедист втратив рівновагу і впав іноді достатньо лише різкого руху повітря від надто близького руху авто.
Наостанок. Кількість велосипедистів стрімко зростає! Вони виїжджають на дороги з різними цілями (по справах, мандрівки, тренування, марафони), у всіх різний рівень підготовки, досвіду. Але у всіх є здоров'я, життя, яке безцінне. І велосипедист тут у програші.
Бережіть себе!
Представник АСР в Україні О. Михайлик Організатор BRM VSSR у м. Сумах М. Мороз Організатор BRM VSSR у м. Шостка Б.РемньовПочтіть пам'ять мовчанням без коментарієв.
_________________ ¡и⊥ʎdʞ ин ʞɐʞ ,ɐнɔɐdʞǝdu qнєиж ("Ню-ню")
|
|