На початку далеких 90-х придбав за 100 рублів ХВЗ Туриста в поганенькому стані. З великими проблемами привів його у більш-менш простойний вигляд. Ровер вірою і правдою служив мені, де тільки не був і ,що тільки не перевіз на свому багажнику! Аж цього року я вирішив трохи його оспортивити. В мого друга і компаньйона по покатухах кроссовий Gudereitt C-30 тому я крокодилив свого Туриста по його подобію. Зразу кажу, що обвіс робився мегабюджетний, тому( звиняйте Ганно)!
Ось специфікація:
Рама- ХВЗ Турист 90р.
Вилка- рідна
Руль-стальний (noname)
винос- стальний(noname)
каретка- рідна, як не дивно в чудовому стані, замінено вісь під квадрат
система- китай. стальна 48-38-28
педалі- Mongoose, топталки(пластік)
ланцюг- КМС
манетки- Shimano TY-18
гальмівні ручки- C-Star
гальма- ХВЗ( дюраль, кліщі)
п.переклюк- S.Shine
з.переклюк- Shimano RD-TY-22
ободи- Fort 700C(подвійні, не пістоновані)
покрихи- Ralson 47-622( ну дуже "подлі")
сідло - ХВЗ старт-шоссе
глагол- рідний
Ось такий вийшов апарат.
З колесами явно вийшов перебор. На асвальті гума котить досить непогано, правда прийшлося вдути в колеса 3.2 атм. В говнах взагалі (огонь), але відстань від покрихи до нижніх пір"їн 1-2мм нівелює всю зубастість(моментально забивається г-м)
Прийдеться всетаки міняти гуму на тоншу 35-37. Раму планував помалювати ще цього року , але не вистачило грошей. І добре , що так склалося бо в гаражі з"явився новий житель- сусід (віддав в добрі руки Стартона в чудовому стані). Отже весь обвіс перекочує на нього і помалюється вже Старт-Шоссе. Порівняння ваги явно не на користь Туриста 2.2кг проти 3кг + ковані дропи + легша вилка + винос і руль-дюраль. Всі роботи по перестановці обвісу стримує заширока гума- банально бракує каси. Ще вибачайте за якість фото. Змушений був поставити додатковий ролик бо тросик до переднього переклюка підведений знизу , а тяга верхня.
Ну от не пройшло і пів року як я нарешті повністю зібрав свого Стартона, але все по порядку. Восени було вирішено Туриста розібрати ,а весь обвіс переставити на СШ, що було успішно зроблено. Ровер вийшов легкий і накатистий, що надзвичайно тішило господаря smile.gif . Було пройдено біля 500км по різних дорогах і усіма параметрами ніби повністю задовільняв мене. Але завжди хочеться більшого, в зв"язку з чим був запланований частковий апгрейд компонентів (без виходу за межі бюджетного сегменту) і приведення рами до нормального вигляду. Так виглядав вел минулої осені під час поїздки на Поповицькі форти.
Ровер було повністю розібрано і підготовано до фарбування. Дякуючи Елефанту який дав мені точні координати Техмала (за що йому вельми вдячний, пиво з мене biggrin.gif ). Шляхетний чорний-матовий повністю поміняв вигляд ровера. Рама і вилка після фарбування.
Для апгрейду було придбано комплект SRAM3.0( манетки + перемикачі) все крім переднього перемикача встало на свої місця без проблем. Ось тут мав стояти SRAM.
Тепер специфікація:
Рама, вилка - СШ.
Рульова - СШ.
Руль - стальний( буде ближчим часом замінено на фірмовий алю)
Винос - СШ алю.
Сідло, глагол - СШ.
Манетки - SRAM 3.0
Перемикач задній - SRAM 3.0
Перемикач передній - Shimano TZ-31
Система - Shimano CF - 20
Гальма - СШ кліщі,алю.
Тріщотка - Shimano TZ-21
Ланцюг - КМС Z -50
Педалі - якісь тайваньські алю.
Втулки та ободи - без змін.
Покришки - Deestone 622x32.
Все таки думаю ,що апгрейд закінчити неможливо - його можна тільки призупинити так що деякі компоненти можливо будуть мінятися з часом. А на разі залишилося доставити парктронік і датчик дощу bigsmile.gif !
PS Протягом минулого тижня пройдено перших 100км - море позитивних вражень, легкий хід, хороший накат та розгін.