Ось і відкатав на Чемпіоні пів року, описую враження . Порівнював чемп з другим спецзаказом СПОРТ, але більш пізнім. В чемпелі більш довша база. Це для турингу плюс, накат кращий , СПОРТ с короткою базою, для ривків, для спринту, турифанам це не треба.В чемп доречі влізають товсті покришки 700/32 навіть 34 , це робить його пригодним для грунтових трас, в другі шоссери 28 максимум, що не дуже комфортно для навіть асфальтних роздовбаних шляхів. Такий собі гравійничок.
Дуже подобається накат, порівнював з імпортними хромолевими однолітками, ні вчому не уступає. Далі , комфортна рама, м,яко йде по ухабам, по вазі та накату СЗ випереджає сучасні залізні гравели типа Прайд та Марин вони важуть як танк ИС-2
НА чемпеля Поставив знамените сідло РОЛЛС,
взірця 1984 классний італійський диван. Легкий пластик обтянутий шкірою, культове сідло, але для туризму не підходить,все рівно натерає після 70 км, тут треба суцільне шкіряне БРУКС. Я на такому 6-8 годин проїизжаю і не відчуваю його. Спеціальна шкіра з шотландського буйвола всмоктує всю вологу, і приймає форму кісток туриста, без брукса на дальняк не раджу. Поставиф гуму 700/32 Континенталь з кевларовим кордом, фолдингову, накат як на однотрубках, але повторюю набагато комфортніше чим на тонких, на 32 х можно тиск менший тримати , не буде "зміїиних укусів" не така трясучка, зберігаються сустави кістей ,чому ще й сприяє більш зігнута вилка чим на суачсних велах, вона приймає частину вібраціїи на себе. Далі ,щоб зберегти кісті раджу обмотку з вспененоїи гуми, а де руки працюють в верхньому хваті ,підкласти під обмотку стрічку з такої обмотки. Це дуже поглинає удари.
Манетки перемикання поставив ретро фрікціонні, Campagnolo , наловчився перемикати, зручніше чим дуали, Але якщо хто найде монетки в кінцівку руля барана, так звані bar end shifter, теж кампу, куплю за любі гроші, це мрія любого туриста.
Перемикач задній спецзаказ ижмех, перемикає задовільно , кампу не знайшов. Алеж сучасний підпружинений краще буде,
Передній стоїить ретро камп, рекорд, користуюсь рідко, бо зірку 52 немає сенсу штовхати, максимум 48 треба, алеж таких не знайдеш. Ідеальний розрахунок для шатунів хотілось 39/48, алеж на шатуни шимано 600, зірок не знайшов. Харківську спецзаказівську систему зняв, виляє сильно . Це їх всіх хвороба, до музею їм.
Доречі вся СЗ оборудка лайно, не раджу. Якщо збирати ретро шоссер , окрім кампу можно любу европейську тих часів,працює.
Рама чемп з гарних труб і геометріїи , алеж узли припаяні криворукими харківськими ПТУшниками кривовато, рівняв де можливо "Колоколами"- пристрієм для вирівн. В Чемпі ще допустимо , а в Спорті більш криве, доречі на їзду не дуже впливае.
Ободи сучасні шоссейні , вони кращі старовинних клінчерів мавік,пробував їх ,в решті зняв, бо постійно восмерили. Практичність перемогла аутентиність . Зібрав колеса на камповських втулках з великим фланцем ( дуже велика рідкість ) шприхи SWISS DT .ЦІ спиці тоньше стандартних 1,8 мм, але міцніші, накат покращився трішки завдяки дорогим шприхам. Знайшов п,ятерик італійський РЕГІНА. це теж культові зірки , чемпіони ганялися в 70х , зубці не сточуються навіть розтянутими ланцюгами. Високотехнологічний сплав, секрет давно загублений.
Краби стояли спочатку спецзаказівськіі, викинув, поставив ретро гальма шимано 600, кінця 80х, не дуже ретро алеж працюють відмінно. Руль баран СЗ оригинал з рисками, прогнувся з часом бідолага, винос знайшов італійський ,новий тих часів в заводській смазці. Багато деталій знайшов в велоклубі Суми, дуже гарні речі за смішну ціну.
Велік дуже зручний для дальняка, а так як велосипедистів з доріг витісняє автомобільна навала и приходиться шукати другорядні грунтові шляхи і просіки то довга база з зазорами під широкі покришки просто знахідка. Дуже подобається ,що в Чемпелі тормозний багуден ховається під трьома нікельованими хомутиками, це додає анахронізму завнішньому вигляду .
Раму пофарбував, під лак загнав оригінальні деколі "ЧЕМПІОН ШОССЕ" .
Коли стояло старе шоссейне сідло БРУКС з величезними мідними заклепками одна бабуся спитала "А це що у вас трофейний велосипед ?" я зрозумів що ровер те що треба.
Нещодавно пощастило достати раму "САМОЙЛОВ" на трубах колумбус та узлах компагноло, паяну серебром, на ній каталася збірниця союзу, винос з часом прикіпів до вилки,як мені казали в 90х мехнік намагався їого зрушити ,але марно ,він бив по ньому молотком і раз молоток сприснув , утворилася вм,ятина на сверхлегкій трубі колумбус, в такому вигляді вел провисів до цього часу на велобазі, поки не передав її мені старенький дідусь тренер. зараз на реставрації
Ще є рама пізній Тахіон , спаяна в Харкові Воронцовим. Я ці рами протестую і напишу на форумі як вони ведуть. Не думаю що краще топових италійців. Нещодавно катався на рамі пінорелло, таке враження що крила виросли, але зріст замалий , моя мама на ньому на дачу їзде. Рама досталася після німецьких фіксерів, без крюка, брутально задута балоном, пошкріб ножем, побачив клейма пінорелло , колумбус. Зрадів трішки.Зробив сингел ,одскоростний.
Міг би вам виставити світлини всього цього , але ж мій загальноосвітній рівень не дозволяє розмістити фото, робив декілька спроб, марно. Не зміг завантажити,