В 2010 и 2011 роках, за рядом причин, перші покатушки на 100км були у мене тільки на початку травня. Але в цому році зрозумів, що треба пришвидшити процес вкатування. Тим паче через місяць по плану бревет 200, треба тренуватись.
Прогноз погоди на вихідні не викликав остраху, і ми разом з
CRYvet’ом вже 31 березня викатили за класичним маршрутом
Шостка-Кролевець-Береза-Шостка (110км). Ми і уявити собі не могли,що нас чекає повна пригод і екстріму покатушка.
Виїхали в 10:40. Температура була прийнятною, градусів 7-10. На небі були незлобні хмаринки. Спокійно доїхали до Воронежа, де попрощалися з
Den’ом, який захотів провести нас і закрити 100км в цьому велосезоні.
Після Воронежу розпочалися пригоди.
Їхали ми по розбитій дорозі, обминаючи великі ями, яких ще ніхто не латав після зими.. За селом Шлях CRYvet, різко здав на право, щоб не в’їхати в чергову яму. Я знаходився трохи позаду зліва від нього. Не встигши зреагувати на таке переміщення задів його заднє перо вилкою. На автоматі вистигнув ногу і почав відштовхуватися, щоб не впасти. Але все ж таки по інерції гепнувся на руки. Вел також забурився на мене. Добре що швидкість була не велика. CRYvet втримався від падіння. Як результат зламана спиця на Bergamont і погнута на моєму Leader Fox, так я думав спочатку.
Вирівнявши колеса і оговтавшись від такого інциденту, рушили далі.
По дорозі замітив, що задня перекидка стоїть криво. Зупинився перевірити – погнутий півень.
Вигнути було нічим, але все працювало, хоч і не точно.
Доїхали до очікуваної М-02! Ось воно - те, для чого можна витерпіти навіть таку жахливу дорогу, як до Кролевця. Прогноз не підвів – вітер був нам у спину! Що може бути краще такої комбінації!
Помчали до місця зупинки на річечці Реть. Тут відпочили від кролевецької частини маршруту, перекусили, набралися сил.
Помчалися далі. Швидкість по рівнині сягала 34км/год. Провели 2 зміни. Потім я розкочегарився і 15 км, до закінчення нашого маршруту по М-02, їхав з крейсерською 37. Для мене це немало. Участок М-02 проїхали швидко. З’їхавши з траси почекав CRYvet’а, який трохи відстав, і отримав нагоду сфотографувати його.
Погода почала покращуватися, вийшло сонце! Настрій був бойовий. Але через стан подальшої дороги від Берези до Шостки, вирішили їхати спокійно. Та й накопилася втома, все ж таки початок сезону. В Березі, доречі, проклали нову дорогу на проблемній роздовбаній ділянці, це порадувало. На невеликих швидкостях їхали до села Долина, де стався технічний трабл. На спусці в в селі у мене порвало ланцюг і зламався задній переклюк.
Треба зазначити, що перекидка стояла не рідна. Я поставив її з розбитого велосипеда брата, його байк від поштовху машини під час ДТП упав саме на правий бік. Напевно там з’явилися мікротріщини, а сьогодні я додав струсу і вона не витримала навантаження. Так зламатися тільки через погнутий півень вона навряд чи могла.
Знявши кріплення перемикача і вкоротивши ланцюг, зробив сінглспід.
Виїхали з села і поїхали швидше в місто. Тим часом погода РІЗКО змінилася!
Насунулися свинцеві хмари, температура знизилася, піднявся страшенний вітер. Почався град, який боляче бив по обличчю. Видимість одразу впала, було видно не більше ніж на 100-200 метрів. Дорога стала слизькою. Ми продовжували рух, бо в погоді закінчення цього не продивлялося… За селом Собичеве почав йти сніг!!! Ми були промоклі, було дуже холодно. Сніг заліпляв нас і велосипеди, їхати стало дуже тяжко. Ситуація ускладнювалася і тим, що я їхав без перчаток - замазав руки в змазку при ремонті ровера і не хотів бруднити перчі. Ледь ворушив пальцями, щоб вони не замерзли. Зупинилися трохи розігріти ноги і руки.
Потроху знегода припинилась, але поливало з низу з калюж. Вимокли наскрізь, замерзли. Доїхавши до міста розпрощались. І швидко відкисати додому.
Загалом я вважаю, що покатуха вдалася, були виповнені поставлені цілі і завдання. Незважаючи на всі труднощі здолали дистанцію. Принаймні нудною цю покатуху ніяк не назвеш – вражень і емоцій отримали безліч, ця подорож запам’ятається надовго!
Дані по комп’ютеру: Trip Dist - 110,51
Trip Time - 4:31
Full Time - 6:10
Avg. Speed - 24,39
Max Speed - 58,99