Цікава та важлива тема для обговорення. Я погоджуюсь що обирати бревети на наступний рік треба виходячи з перспективного плану подолання ПБП. Впевнений що багато про це мріють. Але для реалізації цього плану треба багато чого зробити. Та пожертвувати особистим часом та часом який можна витрати на близьких та інші прості життєві моменти.
Тут кожен буде вирішувати сам. Для себе я думаю, що найближчим часом навряд поїду на ПБП. Але зупинятись на досягнутому теж не хотілось. би. Тому треба спробувати проїхати більше. При цьому я зовсім НЕ впевнений що типові життєві проблеми та події дозволять мені підготуватись до 1000.
Це тільки моя думка, але я думаю що послідовність та обережність дуже важлива для у питанні подолання дистанцій більше 600. Тому я не думаю що перша 1000 повинна бути гірська. Я звичайно не супер велогон-гірняк

Але відчув по повній що таке справжні гори. Це інше навантаження на організм. Плюс треба подумати про набір передач та підібрати оптимальний варіант (наприклад у Юті третя передня маленька зірочка рятувала мені життя). До гір треба спеціально готуватись. Їхати 1000 у горах не проїхавши хоча б 400 гірських це дуже ризиковано. Тому для мене 1000 у горах відпадає однозначно. Їхати до Луганська непогана ідея, але дома все ж таки краще. Тому я голосую за 1000 або 1200 (це окреме питання для обговорення) по-домашньому. Прекрасно розумію яке організаційне навантаження буде у пана Директора, тому треба організовано допомагати Директору. Якщо все ж таки вирішимо їхати 1000. Пан Директор підняв дуже важливе питання щодо організації групи що хоче побити Париж. Це розумно, якщо однодумці будуть обкатувати групу. Групою завжди краще не тільки їхати бревет а й ще просто організувати поїздку.